Welkom op de reispagina van François Pieneman - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van François Pieneman - WaarBenJij.nu Welkom op de reispagina van François Pieneman - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van François Pieneman - WaarBenJij.nu

Welkom op de reispagina van François Pieneman

Door: Francois Pieneman

Blijf op de hoogte en volg François

05 Maart 2005 | Nederland, Amsterdam

Graag hou ik je op de hoogte van al mijn reizen via mijn persoonlijke homepage.

Op dit moment ben ik gewoon in Nederland, maar binnenkort vast weer op reis

  • 05 Maart 2005 - 22:07

    Jeroen:

    Geweldige site zeg!

  • 10 Maart 2005 - 07:29

    Robert:

    Hey man, have fun!!

  • 03 Mei 2005 - 14:58

    Jet:

    Super site!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

François
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 419
Totaal aantal bezoekers 3527

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: